آقای داود طارمی از اهالی رزجرد به‌ عنوان فرمانده جدید بسیج وزارت نیرو معرفی شد

در آیینی با حضور وزیر نیرو، مهندس “داوود طارمی” به فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو معرفی شد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون) مهندس” حمید چیت‌چیان” وزیر نیرو عصر امروز (دوشنبه) در آئین معارفه فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه با بیان اینکه تمام کارکنان وزارت نیرو بسیجی هستند، اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس حضور بسیج صرفا در خطوط مقدم جبهه محسوس بود ولی امروزه همه جای کشور سنگری برای خدمت به انقلاب و مردم و میهن اسلامی است.
وی با بیان این مطلب که وزارت نیرو تنها وزارتخانه ای است که تعطیل‌بردار نیست، چرا که تمام مردم اعم از شهری و روستایی به خدمات آب و برق در هر لحظه از شبانه‌روز نیاز دارند، اظهار داشت: با تمام این تفاسیر، این خدمات برای عامه مردم مشهود نیست، آنها برق و آب را می‌بینند ولی نمی‌دانند که در پشت صحنه این دو خدمت، چه متخصصانی به‌صورت شبانه روزی با جدیت و تمام توان تلاش می کنند و با چه سختی‌ها و مشقاتی روبرو هستند تا مردم از این دو نعمت عظیم برخوردار باشند.
چیت چیان ماهیت کار در صنعت آب و برق را بسیجی‌گونه ذکر کرد و ادامه داد: باید هر لحظه برای ارائه خدمات آب و برق آماده بود و یک لحظه غفلت ممکن است کشور را دچار مشکل کند، زیرا هر دو این خدمات با امنیت جامعه رابطه مستقیم دارند.
وزیر نیرو در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات فرمانده پیشین مرکز مقاومت بسیج سردار “ابراهیم راحمی” به عنوان یک بسیجی خستگی‌ناپذیر از زمان جنگ که بعد از جنگ نیز لحظه‌ای آرام نداشت یاد کرد و گفت: مهندس “داود طارمی” نیز از مدیران موفق وزارت نیرو در عرصه آب و فاضلاب و از بسیجیان این صنعت است که امیدواریم بتواند سکان کشتی بسیج را به‌خوبی در این صنعت هدایت کند.
همچنین در این مراسم “سیدیعقوب مرادی” را نیز به عنوان نماینده وزارت نیرو در ستاد عتبات و عالیات کشور معرفی کرده و از خدمات چند ساله سردار ابراهیم راحمی فرمانده پیشین مرکز مقاومت بسیج و نماینده وزارت نیرو در ستاد عتبات و عالیات تقدیر کرد.
بر اساس این گزارش، “داوود طارمی” هم‌اکنون مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ تهران است و با حفظ سمت مسئولیت مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو را عهده‌دار شده است.